Život

TÝŽDEŇ NA WEBE: Takto vyzerá dvanásť ideálnych chlapov

"Internet vecí sa posúva o kúsok ďalej. Ideály mužskej krásy sa menia v závislosti od krajiny. Linkedin kúpil spoločnosť na vzdelávacie kurzy."

Tablet.TV, 17. apríla 2015 12:00
Ilustračné foto. Foto: TABLET.TV
Firma Amazon prišla s nápadom, ako bežnému spotrebiteľovi vysvetliť komunikovanie spotrebičov prostredníctvom internetu. Tlačidlo dash button pripomína bytový zvonček, po jeho stlačení však zariadenie odošle prostredníctvom wifi objednávku na konkrétny produkt do aplikácie v smartfóne. Po potvrdení objednávky vám tovar príde až domov. Služba je však aktuálna iba v USA.

Teraz potešíme hlavne dámy. Keďže ženským ideálom krásy sme sa už venovali, prinášame aj pohľad na mužské štandardy krásy. Medzinárodné obsadenie modelov v tomto videu ukazuje, ako sa mení predstava ideálneho muža v 12 rôznych krajinách. Na týchto chlapov si kliklo už viac než 5 miliónov ľudí.

Občas sa zaujímavá kúpa podarí aj LinkdIn-u. Aktuálne kúpil spoločnosť lynda.com, ktorá sa špecializuje na vzdelávanie a vo svojej videoknižnici ponúka viac než 6300 kurzov a 260.000 vzdelávacích programov v 5 jazykoch. LinkedIn, ktorý má na celom svete približne 300 miliónov klientov, uviedol, že táto kúpa pomôže užívateľom pri budovaní kariéry.




ODPORÚČAME AJ:
Najväčší virál týchto dní: Prank majsterky driftu
Päť tipov, ako neplytvať energiou
Fakty o dvojičkách: Vedeli ste, že môžu mať dvoch rôznych otcov?
Úspešná pátracia akcia: Strateného autistu našli v buši

Komentáre